Najčešće postavljena pitanja

Ovde se nalazi lista najčešće postavljenih pitanja

Opšta pitanja

Koje vrste pametnih telefona popravljate?

Popravljamo sve telefone koji se mogu pronaći na tržištu, uključujući i Apple, HTC, Samsung, Motorola, Blackberry, Nokia, Huawei, Xiaomi i Ulefone telefone.

Pokušao sam da popravim svoj pametni telefon, mogu li ga i dalje nositi na popravku ili dijagnostiku?

Da, nema problema, molimo vas da dođete i ponesete uređaj ili nam ga pošaljete poštom.

Imam više problema sa telefonom, mogu li dobiti dogovor o višestrukim popravkama?

Da, možete nas nazvati i opisati svoj problem i videćemo šta možemo učiniti za vas.

Zakazivanje servisa email-om

Da li mogu zakazati bilo koji servis putem email-a?

Da, možete zakazati servis bilo kog uređaja, bitno je samo da nam napišete koji je problem u pitanju, kako bismo vam najbrže i najlakše rešili problem

Šta treba da pošaljem još, pored telefona, na servis?

Kada šaljete uređaje kurirskom službom na servis, potreban nam je samo uređaj i ništa vise.

Da li treba da pošaljem i moj passcode sa mojim telefonom?

Preporučujemo vam da pošaljete i taj podatak. Passcode će nam trebati da bi testirali vaš uređaj posle popravke. Ukoiko nam ne pošaljete passcode, određene funkcije na telefonu neće biti testirane, poput kamere, Wi-Fi, i Bluetooth, i kao takve, ne možemo vam garantovati da će raditi.

Da li vam je potrebna moja SIM kartica?

Ne, nema potrebe da nam šaljete i SIM karticu. Nije nam neophodna za testiranje i proveru sistema.

Servis za oštećenje tečnosti

Šta treba da uradim ako uređaj padne u vodu ili neku drugu tečnost?

Ne uključujte uređaj. Najbolje je da ga donesete sledećeg dana ili čak istog dana, jer ćemo imati veće šanse da ga popravimo. Naravno, ako ne možete doći na neku od naših lokacija, pokušajte da je osušite, a zatim donesite ili pošaljite svoj uređaj na neku od naših lokacija.

Moj uređaj je bio oštećen vodom i sada izgleda da sve funkcioniše dobro, osim za jednu funkciju, da li mi još treba puna usluga servisa od oštećenja vode?

Najlakši odgovor na to pitanje je da nas jednostavno pozovete na neku od naših lokacija kako bi naši tehničari mogli da dijagnostikuju problem.

Koliko je potrebno da se završi popravka usled oštećenja vodom?

Popravljanje oštećenja od vode obično traje između 24 i 72 sata, u zavisnosti od stepena oštećenja. Međutim, ova procena može da varira u zavisnosti od obima oštećenja na logičkoj ploči i drugim komponentama.

Zamena stakla & LCD-a

Nakon ispuštanja telefona ekran ne reaguje na dodir, da li popravak stakla rešava ovaj problem?

Da, bilo kakva neprilagođenost koju vaš telefon pretrpi zbog pada će se ispraviti popravkom stakla & digitizer-a, jer je digitizer koji se zamenjuje deo odgovoran za sve funkcije dodira. Pogledajte članak o zameni stakla da biste saznali više o razbijenom staklu i procesu popravke.

Kako da znam da li mi je potrebna popravaka LCD-a ili ne?

Ako se ekran telefona krvari, beli ili ima mrtvih piksela, onda ćete morati da odaberete opciju popravke LCD-a & stakla  jer LCD je pretrpeo nepovratna oštećenja. Još niste sigurni? Pošaljite sliku o trenutnom stanju telefona dok je uključen na office@myrepairs.rs i mi ćemo se potruditi da je dijagnostikujemo.

Staklo na mom iPhone-u je potpuno razbijeno i otpadaju delići, da li mi je potrebna zamena stakla?

Da, servis za zamenu stakla zameniće celo staklo, tako da opseg oštećenja prethodnog stakla nije bitan.

Ako ne pronađete odgovor koji tražite, ne ustručavajte se da nas kontaktirate

Kontaktirajte nas