Zašto uzeti našu franšizu?

Zato što smo izgradili brend na koji se vi i vaši klijenti možete osloniti.

  • icon-check
    5+ lokacija širom zemlje
  • icon-check
    Zakazivanje servisa putem email-a
  • icon-check
    Desetine hiljada uređaja mesečno se servisira
  • icon-check
    Osnovani u 2010
  • icon-check
    Servis sa velikom tendencijom rasta i širenja servisne mreže
Proces

Kako franšiza funkcioniše

  • Korak 01: Podnesite zahtev

    Nakon što primimo vaš zahtev, član našeg tima za razvoj franšize će vam se obratiti da zakažete sastanak, da odgovore na sva pitanja koja imate o ovom procesu i da sa vama dogovore saradnju.

  • Korak 02: Pregled i odobrenje

    Pošto dogovorimo sve i dogovorimo glavne okvire saradnje, dobijate osnovnu dokumentaciju i uslove koje trebate da ispunite kako bi uspostavili i započeli saradnju.

  • Korak 03: Početak poslovanja

    Po opremanju i ispunjavanju svih uslova iz dogovora o franšizi, zvanično Vas objavljujemo i uvrštavamo u naše saradnike i započinjemo saradnju.

Zahtevi

Koga želimo da vidimo u našem timu

  • Imajte strast prema tehnološkoj industriji, ili bar to cenite.
  • Radna priroda i pozitivan stav
  • Osobe koje uživaju i vole da pomognu drugima.
  • Poduzetnički duh koji vidi veliku sliku
  • Osoba koja će staviti kupce iznad svega
  • Neko ko će prihvatiti Pro+ brend i korporativnu kulturu
Pitanje broj 1 koje se stalno nameće

Kako se MyRepairs servisni centar razlikuje od ostalih?

MyRepairs sveobuhvatni poslovni model servisiranja mobilnih uređaja je jedinstven u ovoj kategoriji. Brojne kompanije za popravku mobilnih telefona posebno se fokusiraju na “break / fix” mogućnosti tržišta. MyRepairs, s druge strane, pruža sveobuhvatan paket usluga za potrošače, edukatore i vlasnike preduzeća. Naša rešenja se fokusiraju na poboljšanje i održavanje mobilnog načina života i operativnog okruženja svih korisnika mobilnih uređaja.

Spremni za početak saradnje?

Kontaktirajte nas